.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Wednesday, May 18, 2011

Mei..Bla Bla Bla....

Ermm..da lame x update blog..malas lak rase..aku mmg cmni..mule2 jer rajin, lame2 malas la..huahuahua..

Tp ari ni aku nk merajinkan update blog yg dah bersawang ni.. bkn pe, dah xde keje sgt da ni..xde sape kt opis ni..aku jer yg melangut sensorang..ngeh3x..
Bln mei dah nk smpi ke penghujungnyer..sgt x sabo menunggu bln 6..yeay!! why?? opkos la sonok..MY BESDAY..lalalala..=p

Actually, bln ni aku hepi sgt sbb byk mende yg menyeronokkan..contohnyer? teettttt... muahahaha... bkn xnk citer tp blm tibe masanyer lg..nti da confirm, aku citer k..=)

aku pening sebenanyer skrg..pening2.. tp perlu ke aku pening2 cmni? ermmm... need someone 2 talk right now..huhuhuhu

oh lupe lak..sempena hari guru yg baru lepas, aku nk jgk ucapkan " SELAMAT HARI GURU" utk semua Guru2 & Pensyarah2 ( dan untuk aku jugak sbb aku pon cikgu..hehehe..) yg mengajar aku dari saat aku mule lahir sampai la skrg.. jasa kalian amatlah besar buat diri ini..Thanks a lot...=)

1 comment:

lyza kejora said...

aku kan ada..selaku perancang aktiviti..hahhaa..:p