.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Sunday, April 10, 2011

Happy ^_^

~~9 April 2011~~

Seronok rase bile dpt jmpe kekasih hati kn? muahaha..=p
hari ni mmg sgt best sbb dpt menghabiskn mse 1 hari bersama..and 4 the 1st time aku berani drive sensorg ke genting sempah..hehehe..semata2 kn?

dan xtvt ktorg? hmmm...

mule2 g panjat genting highlands dlu..1st time 2 aku nek genting..bersama dia plak 2..lg syokk. hihi..tp x main pon..jenjln kt dlm 2 jer..

1st time naik gondola..seramm jugak la..huhu



asik aku je jd model..hehehe



then, pas mkn g air terjun chamang lak..best giler berendam..w/pon aku xtau berenang kn..hahaha..layannn


cantik sgt air terjun chamang ni...


sempat lagi mkn durian...thanks awk belanje sy durian d 24 ni...=)

kenangan terindah ni..hehehe...

2 comments:

Keyrah Leyla said...

i like it...smg bhgia smpai akhir hayat....

lyza_kejora said...

sy pun gembira juga..sbb en kekasihnye wat kawan saya bahagia...jgn gado2 lagi la yer..:p..mcm nih kan best...hahahhaa..:p