.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Sunday, May 22, 2011

Kenangan Itu...

ari ni tetibe teringat kenangn2 lame..huhuhu..kenangan ant aku dan dia..tetttt..hahaha..tipu jer.. aku mmg da xde idea nk tulis pe kt blog aku yg cantik ni..so, aku nk tulis psl idop aku selama 26 tahun ni..ermmm..jom flashback..ngeeeee

Zaman Sekolah Rendah...1992 -1997 - SK Chini 3 & 5

  • Aku da xbrp igt sgt zaman ni..yg aku igt aku dulu mmg sgt tak glemer..haha..da la comot, xramai sgt kwn..kwn2 aku sume jiran2 aku jer..dlm kls aku pendiam & pemalu (hahaha).. tp xper, sbb aku dari darjah 1 smpi darjah 6 slalu kls pertama..x pernah turun kls ok! haaa... hebat x aku?? tp aku mmg geram sbb cikgu2 xpenah sedar akan kehadiran aku dlm kls tu..huhuhu.. cume aku igt ade sorg cikgu ni namanya Cikgu Haslinda, cikgu BI.. aku suke dia ajar BI..baik sgt..aku slalu xcited nk jwb soalan2 yg die tnye..hehehe..tp xtau la die ngajar ktne skrg..teringin nk jmpe die..huhuhu
  • Aku x suke zaman sekolah rendah ni..bkn pe, dulu kecik2 org panggil aku "nini".. xtau sape yg start panggil aku cmtu..so, kt sekolah org ejek aku nini cokelat celop..waaaaa.. aku mmg bengang sgt dulu..aku benci g sekolah, sbb ari2 kene ejek..huhuhu.. tp skrg aku rindu nama 2..sgt comel sebenarnyer..=) aku pon da maafkan sape2 yg penah ejek aku dulu.. hihi
  • Darjah 5 ade penilaian UPKK kt sekolah agama..aku dpt 5A..hehe..Mase UPSR lak aku dpt 4A 1B jer..B tu sains..aku mmg x ske sains..haihh..pastu bermula la perjalanan hidop aku kt sekolah menengah.. nti entry lain aku citer psl kt sekolah menengah lak ok..
  • ni jer gambar yg ade..kecik lak 2..hehe..gambar darjah 6 Jaya 1997

No comments: