.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Sunday, May 29, 2011

Kenangan itu...Part II

ehem2..hehe..disebabkan da bleh tulis blog, so baik aku update blog aku ni kan.. kali ni aku nk smbg perjalanan kisah hidop aku yg mencabar itew..huahuahua..=p

Zaman Sekolah Menengah...1998 - 2002 - SMK Paloh Hinai


  • time sek. men. ni aku cm mls nk citer leh x? hahaha..knp?? sbb aku x suke la..sbb aku rse sek men mmg x best..jmpe org yg x best dan duk asrama yg x best..so, mmg x best la wehh.. hahaha..

  • zaman ni bkn zaman aku..aku still mencari diri aku..mmg x jmpe lg time ni..=p

  • yg aku igt, aku jmpe kwn baik aku time ni..yushasliza a.k.a jerd..haha..xnk citer nama dpt nama jerd 2..smpi skrg die still layannn jer perangai aku ni..hehehe..ktorg byk 'rahsia' besar..besarrr punyerrr..haaaa..mmg xleh citer kt sni..nti 1 dunia tau..hnya ktorg jer yg tau,..hahaha..tp aku rse ade kot 2,3 org yg tau rahsia kiter 2..huhuhu..yg pasti, rahsia akn tetap jd rahsia smpi mati..hikhik

  • dan last skali aku ade kenangan pahit kt sekolah ni..ermm, mls nk citer..kang de org terasa lak kn..tp xper, yg pasti aku nk ckp kt sni yg aku DAH MAAFKAN die..w/pon ape yg die dah wt kt aku kn..ermmm...aku bkn pendendam ok..

  • ok..dats ol 4 today..ahaks..sok aku smbg lg..daaaaaa

1 comment:

lyza kejora said...

heheh..bestfren 4ever..:)
ada ke yg tau rahsia kita??
yg penting bakal suami kita x leh tahu..
muahahhahaa..:p