.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Friday, November 11, 2011

Knp Dgn "Dia" ??

ape perasaan korg bile one of ur fren cube menjauhkan diri dari korg? feeling bad rite? huhuhu.. aku xtau pe salah aku ni.. sejak akhir2 ni die cam cbe jauhkn diri dri aku.. tegur aku pon x..padehal org laen die tegur jer..knp ek? tertanya2 jgk.. bile aku pandang die, xde pon nk senyum ke, ape ke..yg ade hanyalah satu pandangan kosong yg aku pon xdpt nk tafsirkn.. hurmmm... sedey plak pikir..

sedih sbb aku xtau ape salah aku n die pon xbgtau ape salah aku..tp xpe lah..aku bg die mase.. smga sumenyer baik la lepas ni..aminn...aku sayang kamu wahai sahabat..







1 comment:

lin said...

trylaa sue mulakan sapa dia...ada respon x?kdg2 kita je terasa...org tu ok jek...