.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Monday, September 19, 2011

Hari Kemerdekaan & Hari Malaysia 16 Sept 2011



salam..da lame kn x update blog ni? yeke? hehehe..
ari ni aku nk citer sket pasl ari kemerdekaan yg lps.. 16 sept 2011
aku masuk perbarisan kemerdekaan la taun ni..peringkat Negeri Pahang.. hehe..kne pakse sbnrnyer..bkn nk pon.. adoyai.. nk dijadikan citer, sume staf ( lecturer + admin ) kne masuk..paksaan ok! haha.. ape lg, aku yg BUJANG ni kne la masuk..xde alasan nk bg.. huhuhu..
tp xper la, wt ari jumaat, so sabtu n ahad smpt lg balik umh..hehe..

dgn xde latihan pe2 pon, ktorg g la kn perbarisan 2.. pastu, dan2 dpt no 1 tuk kategori IPTA/S.. haha..lawak lak rase..lgpon mmg ade 3 group je yg anto..kolej komuniti kuantan, IKIP ngn UMP.. tp xde la sgt berharap nk mng..mule2 2 mmg da agak dpt no 3..tp last2 bile umum dpt no 1 mmg xcaye la..sbb yg UMp 2 bdk2 kor suksis 2 beb..bkn calang2..ktorg ni da la sume tua2.. xde student pon..hehehe..xtau la die nilai dri segi pe..pe2 pon tahniah la tuk kwn2 ku sume yg msuk perbarisan ari 2..tahniah3!!!

ni la sket gambar yg aku de..ni pon cilok2 kt fb kawn2 aku..jgn marah ea..hehe..nk amik sndri xbwk kamera la plak kn..hehehe..layannnnnnnnn

eh, lupe nk bgtau, aku jd perekat (pemegang sepanduk) ngehehehe...;p



tahniah kawan2..




itu sy..ngehehe..;)


** nseb baik muke x burn..gunalah GARNIER..muahahaha




No comments: