.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Thursday, August 11, 2011

Bonus + Kek Lapis =)



Salam kwn2.. hari ni nk hapdate blog la..bermalas - malasan nk wt keje..adoyai..
rasenyer sume da tau kot, kakitgn gomen dpt bonus setengah bulan gaji tuk ari raya..yey yey.. hehehe..syok la..mcm2 mende duk ade dlm kepala ni..mcm2 mende nk beli..opsss.. tp xleh,kne berjimat cermat..kne simpan separuh tuk kawen..ngeh3x..

owh, lupe lak nk citer..mgu lpas aku balik chini..bestnye la berbuke ngn family kn..ish3.. smpat gak aku ngn adik aku wt kek lapis sarawak ( kek ratu). sebenarnye kwn2 kt opis yg suh aku wt..so aku pon wat la ngn separuh hati..huhu..bkn pe, susah 2 nk wt kek lapis..ade la dlm 6 jam baru siap.. adoyai.. bahan2 die plak mahal la jugak..ermmm..

nk dipendekkn cerita, aku bwk la g opis..derang kate sedap..hehe..ade lak yg nk tempah! atoyai.. dah la aku ni mmg malas ya hazab nk wat..pastu, aku xtau la nk letak harge berapa..yela kan, aku mn la penah jual2 kek ni..kang kalo murah sgt, rugi..kalo mahal sgt, takot org kate pe..lalu, aku pon tanye la pakcik google. cari la mn2 org yg jual kek lapis..pastu aku tgk harge die.... fuuyoooooooo.. mahal seyyy..paling murah aku tgk tuk sebijik kek rm 93.. paling mahal dlm rm 150 gitew..aku pon cm berbelah bagi jer..huhu.. aku mmg tau kek lapis ni mahal kn..2 yg aku dlm dilema ni nk jual brp..ermmmmmmmmm..still dlm dilema..@.@

aku nk tunjuk sket kek lapis aku..hehe..


cantek x? ngehehe....rasa die haruslah sedap! ;p

p/s :aku x terima tempahan yer..hahaha..( mn la tau ade yg berkenan - perasan jap )
sekadar nk berkongsi cerita jer..=)




No comments: