.....KaDaNg-KaDaNg ALLAH SeMbUnYiKaN MaTaHaRi, DIA DaTaNgKaN HuJaN PeTiR.. KiTa BeRseDiH DaN TeRtanYa-TaNya keMaNa HiLaNgNya MaTaHaRi.. RuPa-RuPaNya ALLAH NaK HaDiaHkaN KiTa PeLanGi YaNg InDaH.....

Wednesday, June 29, 2011

untuk awak =)

untuk awak yg saya sayang...
saat waktu bersama awak, sayalah orang yg pling gembira sekali
krn mendapat cinta & kasih syg dari awk...
saya inginkn awk bahagia bersama saya bukan krn harta,
juga bkn kesempatan, tapi krn cinta saya trhdp awak...
mgkin saya merimaskan awak slalu tp saya harap awk sntiasa selamat
& gembira dgn kehadiran saya dlm hidup awk...
dgn adanya saya disisi awk, saya yakin awk akn merasa sgt selesa...
krn setiap saat masa yg saya ada, saya inginkn awk...
krn awk, hidup saya menjadi amat bermakna sekali...
krn awk, hari-hari saya menjadi semakin indah...
krn awk, mimpi-mimpi saya mungkin akn menjadi nyata...
krn awk, saya tekad utk melakukan yg terbaik...
krn awk, saya berusaha utk memperbaiki kelemahan & kesilapan saya...
krn awaklah saya teruskan hidup..
kerana....saya cintakan awk.

p/s: oppsss..terjiwang lak memalam nih..;p
utk si dia, thanx 4 the present..sweetnyer awk..hehehe



No comments: